Surat Kelulusan Menaiktaraf Persimpangan Rawang Jaya

Saya telah menerima 3 comments mengenai isu Projek Pemasangan Lampu Isyarat Bukit Rawang Jaya. Mereka meragui projek tersebut berjaya dinaiktarafkan bukan atas usaha saya manakala adalah projek di bawah Kerajaan Persekutuan. Mereka juga  mencabar saya menunjukkan surat kelulusan daripada Kerajaan Negeri Selangor .

Atas permintaan, saya mengumumkan surat kelulusan Menaiktaraf  Persimpangan Rawang Jaya dan Minit Mesyuarat Penyelenggaraan Jalan-Jalan Negeri di Daerah Gombak oleh JKR Negeri Selangor serta surat menunjukkan Jadual Pembinaan menaiktaraf persimpangan Rawang Jaya.

Apabila saya dipilih sebagai wakil rakyat DUN Rawang, saya berusaha menunaikan janji dan permintaan daripada penduduk Rawang. Persimpangan Rawang Jaya merupakan salah satu kes penting yang saya senantiasa  mengikuti perkembangan dengan JKR Selangor, serta juga berusaha memastikan projek pemasangan lampu isyarat di Bukit Rawang Jaya siap dibina mengikut jadual yang ditetapkan.

Surat kelulusan menaiktaraf persimpangan Rawang Jaya

Minit mesyuarat penyelenggaraan Jalan-jalan negeri Daerah Gombak

Minit Mesyuarat 1

Minit mesyuarat 2

 

Jadual Pembinaan Menaiktaraf Persimpangan Rawang Jaya

 

Disiapkan dalam masa 3 bulan.

 

 

 

Leave a Reply

